PokemonStar


#1 2011-02-26 08:37:37

 kacperon5

Admin

19920277
Skąd: chełmza
Zarejestrowany: 2011-02-24
Posty: 22
Punktów :   
Level: 100

Pokemony

Nazwa: Bulbasaur
Ewolucja: Na 16 levelu w Ivysaur
Moc: Sadzi ziarno, które kradnie zdrowie *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Ivysaur
Ewolucja: Na 32 levelu w Venusaur
Moc: Zmniejsza czas ładowania skilla *automatycznie*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Venusaur
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela słonecznym promieniem *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty


Nazwa: Charmander
Ewolucja: Na 16 levelu w Charmeleon
Moc: Dodatkowe obrażenia *przy uderzeniu*
Typ: Ognisty



Nazwa: Charmeleon
Ewolucja: Na 36 levelu w Charizard
Moc: Zadaje obrażenia przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Ognisty


Nazwa: Charizard
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela kamieniem w ogniu *za pomocą skilla*
Typ: Ognisty, Smok




Nazwa: Squirtle
Ewolucja: Na 16 levelu w Wartortle
Moc: Strzela bąbelkami *za pomocą skilla*
Typ: Wodny



Nazwa: Wartortle
Ewolucja: Na 36 levelu w Blastoise
Moc: Strzela z wodnej broni *za pomocą skilla*
Typ: Wodny



Nazwa: Blastoise
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela z hydro pompy *za pomocą skilla*
Typ: Wodny



Nazwa: Caterpie
Ewolucja: Na 7 levelu w Metapod
Moc: Zwalnia przeciwnika *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty



Nazwa: Matepod
Ewolucja: na 10 levelu w Butterfree
Moc: Wymienia zdrowie na pancerz *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty





Nazwa: Butterfree
Ewolucja: Brak
Moc: Teleportuje na swój respawn *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty, Latający



Nazwa: Weedle
Ewolucja: Na 7 levelu w Kakuna
Moc: Zatruwa nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty



Nazwa: Kukana
Ewolucja: Na 10 levelu w Beedrill
Moc: Wymienia zdrowie na pancerz *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty




Nazwa: Beedrill
Ewolucja: Brak
Moc: Po uderzeniu wroga odpycha go *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty, Latający




Nazwa: Pidgey
Ewolucja: Na 18 levelu w Pideotto
Moc: Zadaje obrażenia i rzuca nieprzyjacielem *za pomocą skilla*
Typ: Latający



Nazwa: Pideotto
Ewolucja: Na 36 levelu w Pidgeot
Moc: Zadaje obrażenia i wyrzuca nieprzyjaciela w górę *za pomocą skilla*
Typ: Latający



Nazwa: Pidgeot
Ewolucja: Brak
Moc: Latanie *za pomocą skilla*
Typ: Latający




Nazwa: Rattata
Ewolucja: Na 20 levelu w Raticate
Moc: Extra obrażenia od noża *przy uderzeniu*
Typ: Normalny




Nazwa: Raticate
Ewolucja: Brak
Moc: Extra obrażenia od noża *przy uderzeniu*
Typ: Normalny




Nazwa: Spearow
Ewolucja: Na 20 levelu w Fearow
Moc: Dodatkowe obrażenia *przy uderzeniu*
Typ: Latający



Nazwa: Fearow
Ewolucja: Brak
Moc: Dodatkowe obrażenia *przy uderzeniu*
Typ: Latający




Nazwa: Ekans
Ewolucja: Na 22 levelu w Arbok
Moc: Paraliżuje przeciwnika *przy uderzeniu*
Typ: Trujący




Nazwa: Arbok
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje przeciwnika *za pomocą skilla*
Typ: Trujący




Nazwa: Pikachu
Ewolucja: Za pomocą kamienia elektrycznego w Raichu
Moc: Szybkie przemieszczanie się *za pomocą skilla*
Typ: Elektryczny





Nazwa: Raichu
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela piorunem *za pomocą skilla*
Typ: Elektryczny

Nazwa: Sandshrew
Ewolucja: Na 22 levelu w Sandslash
Moc: Strzela oślepiającym piaskiem *za pomocą skilla*
Typ: Ziemny

Nazwa: Sandslash
Ewolucja: Brak
Moc: Teleportuje do przeciwnika *za pomocą skilla*
Typ: Ziemny

Nazwa: Nidoran ? Female
Ewolucja: Na 16 levelu w Nidorina
Moc: Zwiększony skok *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Nidorina
Ewolucja: Za pomocą kamienia księżycowego w Nidoqueen
Moc: Nadzwyczajny wysoki skok *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Nidoqueen
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia i rzuca nieprzyjacielem *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Nidoran - Male
Ewolucja: Na 16 levelu w Nidorino
Moc: Strzela rogiem *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty


Nazwa: Nidorino
Ewolucja: Za pomocš kamienia księżycowego w Nidoking
Moc: Strzela potężnym rogiem *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Nidoking
Ewolucja: Brak
Moc: Możliwość przesuwania rzeczy *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Clefairy
Ewolucja: Za pomocą kamienia księżycowego w Clefable
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Normalny

Nazwa: Clefable
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Normalny

Nazwa: Vulpix
Ewolucja: Za pomocą kamienia ognistego w Ninetales
Moc: Pcha nieprzyjaciół *za pomocą skilla*
Typ: Ognisty

Nazwa: Ninetales
Ewolucja: Brak
Moc: Umieszcza spore, która podpala wrogów *za pomocą skilla*
Typ: Ognisty

Nazwa: Jigglypuff
Ewolucja: Za pomocą kamienia księżycowego w Wigglypuff
Moc: Usypia nieprzyjaciela *za pomocą skilla*
Typ: Normalny


Nazwa: Wigglypuff
Ewolucja: Brak
Moc: Usypia nieprzyjaciela *za pomocą skilla*
Typ: Normalny

Nazwa: Zubat
Ewolucja: Na 22 levelu w Golbat
Moc: Kradnie życie przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Trujacy, Latajacy

Nazwa: Golbat
Ewolucja: Brak
Moc: Kradnie życie przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Trujacy, Latajacy

Nazwa: Oddish
Ewolucja: Na 21 levelu w Gloom
Moc: Kradnie pancerz przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Gloom
Ewolucja: Za pomocą kamienia roślinnego w Vileplume
Moc: Umieszcza spore, która oszołamia *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty, Trujący

Nazwa: Vileplume
Ewolucja: Brak
Moc: Dodaje Ammo *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty, Trujący

Nazwa: Paras
Ewolucja: Na 24 levelu w Parasect
Moc: Umieszcza spore która truje *za pomocą skilla*
Typ: Trujący

Nazwa: Parasect
Ewolucja: Brak
Moc: Zmniejsza czas ładownia skilla *automatycznie*
Typ: Trujący

Nazwa: Venonat
Ewolucja: Na 30 levelu w Venomoth
Moc: Rozpowszechnia proszek, który truje *za pomocą skilla*
Typ: Trujący

Nazwa: Venomoth
Ewolucja: Brak
Moc: Rozpowszechnia proszek, który usypia *za pomocą skilla*
Typ: Trujący

Nazwa: Diglett
Ewolucja: Na 28 levelu w Dugtrio
Moc: Przechodzenie przez ściany *za pomocą skilla*
Typ: Ziemny

Nazwa: Dugtrio
Ewolucja: Brak
Moc: Trzęsienie ziemi *za pomocą skilla*
Typ: Ziemny

Nazwa: Meowth
Ewolucja: Na 28 levelu w Persian
Moc: Dodatkowe pieniądze *po zabiciu itd.*
Typ: Normalny

Nazwa: Persian
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Normalny

Nazwa: Psyduck
Ewolucja: Na 33 levelu w Golduck
Moc: Dezorientuje pobliskich nieprzyjaciół *za pomocą skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Golduck
Ewolucja: Brak
Moc: Extra obrażenia nożem *przy uderzeniu*
Typ: Wodny

Nazwa: Mankey
Ewolucja: Na 26 levelu w Primeape
Moc: Zadaje obrażenia nieprzyjacielowi i odsuwa go *przy uderzeniu*
Typ: Walka

Nazwa: Primeape
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia i trzesie nieprzyjacielem *przy uderzeniu*
Typ: Walka

Nazwa: Growlithe
Ewolucja: Za pomocš kamienia ognistego w Arcanine
Moc: Wyczerpuje magazynek nieprzyjacielowi *za pomocą skilla*
Typ: Ognisty

Nazwa: Arcanine
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela ogniem *za pomocš skilla*
Typ: Ognisty

Nazwa: Poliwag
Ewolucja: Na 25 levelu w Poliwhirl
Moc: Zadaje obrażenia nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Wodny

Nazwa: Poliwhirl
Ewolucja: Za pomocą kamienia wodnego w Poliwrath
Moc: Zadaje obrażenia przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Walka, Wodny

Nazwa: Poliwrath
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Walka, Wodny

Nazwa: Abra
Ewolucja: Na 16 levelu w Kadabra
Moc: Teleportacja *za pomocą skilla*
Typ: Psychiczny

Nazwa: Kadabra
Ewolucja: Przez wymianę z innym graczem w Alakazam
Moc: Strzela psybeam, którym możemy kierować *za pomocą skilla*
Typ: Psychiczny

Nazwa: Alakazam
Ewolucja: Brak
Moc: Szansa uniknięcia granatu *automatycznie*
Typ: Psychiczny


Nazwa: Machop
Ewolucja: Na 28 levelu w Machoke
Moc: Zadaje obrażenia i pozbawia przytomności *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Walka

Nazwa: Machoke
Ewolucja: Przez wymianę z innym graczem w Machamp
Moc: Zadanie obrażenia przeciwnikowi i odsuwa go *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Walka

Nazwa: Machamp
Ewolucja: Brak
Moc: Rzuca przeciwnikiem na wielki dystans *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Walka

Nazwa: Bellsprout
Ewolucja: Na 21 levelu w Weepinbell
Moc: Wyrzuca przeciwnika w powietrze *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty


Nazwa: Weepinbell
Ewolucja: Za pomocą kamienia trawiastego w Victreebel-a
Moc: Truje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Victreebel
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela Czyms! *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Tentacool
Ewolucja: na 30 levelu w Tentacruel
Moc: Truje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Wodny

Nazwa: Tentacruel
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuja nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Wodny

Nazwa: Geodude
Ewolucja: 25 lvl
Moc: Zdobywa pancerz *automatycznie*
Typ: Kamienny, Ziemny

Nazwa: Graveler
Ewolucja: Przez wymiane z innym graczem w Golem
Moc: Zamienia pancerz na zdrowie *przy użyciu skilla"
Typ: Kamienny. Ziemny

Nazwa: Golem
Ewolucja: Brak
Moc: Wyrabia kamien i nim rzuca *przy użyciu skilla*
Typ: Kamienny, Ziemny


Nazwa: Ponyta
Ewolucja: Na 40 levelu
Moc: Paraliżuje pobliskich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Ognisty

Nazwa: Rapidash
Ewolucja: Brak
Moc: szybkie buty po zmianie broni *automatycznie*
Typ: Ognisty


Nazwa: Slowpoke
Ewolucja: Na 37 levelu
Moc: Dezorientuje pobliskich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Slowbro
Ewolucja: Brak
Moc: Dezorientuje pobliskiego nieprzyjaciela *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Magnemite
Ewolucja: Za pomocą kamienia elektrycznego w Magneton
Moc: obrażenia pobliskiemu nieprzyjacielowi *przy użyciu skilla*
Typ: Elektryczny

Nazwa: Magneton
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *automatycznie*
Typ: Elektryczny

Nazwa: Farfetch'd
Ewolucja: Brak
Moc: Usuwają cały pancerz nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Normalny

Nazwa: Doduo
Ewolucja: Na 31 levelu w Dodrio
Moc: Zdobywa dodatkowa amunicje *po zabiciu nieprzyjaciela*
Typ: Normalny

Nazwa: Dodrio
Ewolucja: Brak
Moc: Zdobywa dodatkowa amunicje *przy uderzeniu*
Typ: Normalny

Nazwa: Seel
Ewolucja: Na 37 levelu w Dewgong
Moc: Strzela barwnym promieniem, które zadaje dmg *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Dewgong
Ewolucja: Brak
Moc: Strzal lodowym promieniem który zamraża *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Grimer
Ewolucja: Na 35 levelu w Muk
Moc: Wypuszcza gaz co truje nieprzyjacieli *przy uderzeniu*
Typ: Trujący

Nazwa: Muk
Ewolucja: Brak
Moc: Broni od trucizny *automatycznie*
Typ: Trujący

Nazwa:
Ewolucja: Za pomocą kamienia wodnego w Cloyster
Moc: Dodatkowy pancerz *automatycznie*
Typ: Wodny

Nazwa: Cloyster
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela małą szpica *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Gastly
Ewolucja: Na 25 levelu w Hauntera
Moc: Robi się niewidzialny *automatycznie*
Typ: Duch

Nazwa: Haunter
Ewolucja: Przez wymianę z innym graczem w Gengar
Moc: Usypia nieprzyjaciela *przy użyciu skilla*
Typ: Duch

Nazwa: Gengar
Ewolucja: Brak
Moc: Kradnie zdrowie od śpiących nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Duch

Nazwa: Onix
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela kamieniami *przy użyciu skilla*
Typ: Kamienny, Ziemny

Nazwa: Drowzze
Ewolucja: Na 28 levelu w Hypno
Moc: Wstrzymuje nieprzyjacielowi użycie skilla *przy użyciu skilla*
Typ: Psychiczny

Nazwa: Hypno
Ewolucja: Brak
Moc: Dezorientuje pobliskich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Psychiczny

Nazwa: Krabby
Ewolucja: Na 28 levelu w Kingler
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Wodny

Nazwa: Kingler
Ewolucja: Brak
Moc: Extra obrażenia nożem *przy uderzeniu*
Typ: Wodny

Nazwa: Voltorb
Ewolucja: Na 33 levelu w Electrode
Moc: Powoduje wybuch *przy użyciu skilla*
Typ: Elektryczny

Wszyscy maja po 20obr 100hp
Natomiast pokemony po  ewolucji maja 2 razy wiecej.

Rzadkie pokemony
Maja 2 razy wiecej hp i obrazen . po ewolucji 2 razy wiecej hp i brazen
Nazwa: Electrode
Ewolucja: Brak
Moc: Wybuch z wielkimi obrażeniami *przy użyciu skilla*
Typ: Elektryczny

Nazwa: Exeggcute
Ewolucja: Za pomocą kamienia trawiastego w Exeggutor
Moc: Dostajesz dodatkowe granaty *na początku rundy*
Typ: Trawiasty, Psychiczny

Nazwa: Exeggutor
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela słonecznym promieniem *przy użyciu skilla*
Typ: Trawiasty, Psychiczny

Nazwa: Cubone
Ewolucja: Na 28 levelu w Marowak
Moc: Rzuca ko?ćmi *przy użyciu skilla*
Typ: Kamienny

Nazwa: Marowak
Ewolucja: Brak
Moc: Rzuca kośćmi, które wracają *przy użyciu skilla*
Typ: Kamienny

Nazwa: Hitmonlee
Ewolucja: Brak
Moc: Kopie nieprzyjaciela w powietrze *przy uderzeniu*
Typ: Walka

Nazwa: Hitmonchan
Ewolucja: Brak
Moc: Uderza nieprzyjaciela daleko od ciebie *przy uderzeniu*
Typ: Walka

Nazwa: Lickitung
Ewolucja: Brak
Moc: Unieruchamia pobliskiego nieprzyjaciela *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny

Nazwa: Koffing
Ewolucja: Na 35 levelu w Wezzing
Moc: Wypuszcza gaz który zaciemnia nieprzyjacielowi *automatycznie*
Typ: Trujący


Nazwa: Wezzing
Ewolucja: Brak
Moc: Wypuszcza gaz, który truje nieprzyjaciela *automatycznie*
Typ: Trujący

Nazwa: Rhyhorn
Ewolucja: Na 42 levelu w Rhydon
Moc: Extra obrażenia nożem *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Ziemny

Nazwa: Rhydon
Ewolucja: Brak
Moc: Mały wypadek *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Ziemny


Nazwa: Chansey
Ewolucja: Brak
Moc: Dostajesz granata *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny

Nazwa: Tangela
Ewolucja: Brak
Moc: Kradnie pancerz od nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Kangaskhan
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia i trzęsie ekran nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Normalny

Nazwa: Horsea
Ewolucja: Na 30 levelu w Seadra
Moc: Daje ci dodatkowy tlen w wodzie *automatycznie*
Typ: Wodny

Nazwa: Seadra
Ewolucja: Brak
Moc: Usuwa cały pancerz nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Wodny


Nazwa: Goldeen
Ewolucja: Na 33 levelu w Seaking
Moc: Dezorientuje sąsiednich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Seaking
Ewolucja: Brak
Moc: Tworzą wodospad, który leczy *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny


Nazwa: Staryu
Ewolucja: Za pomocą kamienia wodnego w Starmie
Moc: Odzyskujesz 1/4 zdrowia *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Starmie
Ewolucja: Brak
Moc: Leczy 1/2 obrażeń *przy uzyciu skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Mr mime
Ewolucja: Brak
Moc: Umieszcza barierę która rani *przy użyciu skilla
Typ: Psychiczny

Nazwa: Scyther
Ewolucja: Brak
Moc: Teleport do rannego z druzyny *przy użyciu skilla*
Typ: Trawiasty


Nazwa: Jynx
Ewolucja: Brak
Moc: Zamraża nieprzyjacieli wokół ciebie *przy użyciu skilla*
Typ: Lodowy, Psychiczny

Nazwa: Electabuzz
Ewolucja: Brak
Moc: Oślepia nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Elektryczny


Nazwa: Magmar
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela dymem, który oślepia nieprzyjaciela *przy użyciu skilla*
Typ: Ognisty

Nazwa: Pinsir
Ewolucja: Brak
Moc: Automatyczne zabijanie z noża *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty

Nazwa: Tauros
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje pobliskich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny

Nazwa: Magikarp
Ewolucja: Na 20 levelu w Gyarados
Moc: Gra w wodzie *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny

Nazwa: Gyarados
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela fala wody *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny


Nazwa: Lapras
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela promieniami światła, które dezorientują *przy użyciu skilla*
Typ: Lodowy

Nazwa: Ditto
Ewolucja: Brak
Moc: Zamienia cię w obiekt na, który spojrzysz *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny


Nazwa: Eevee
Ewolucja: Za pomocą kamienia wodnego, ognistego, elektrycznego
Moc: Zwiększony skok *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny

Nazwa: Vapoeron
Ewolucja: Brak
Moc: Broni w stosunku do stanów *automatycznie*
Typ: Wodny


Nazwa: Jolteon
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje poprzez elektryczność *przy uderzeniu*
Typ: Elektryczny

Nazwa: Flareon
Ewolucja: Brak
Moc: Chwyta pobliskiego nieprzyjaciela w ogień *przy uderzeniu*
Typ: Ognisty

Nazwa: Porygon
Ewolucja: Brak
Moc: Jest niewidoczny *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny

Nazwa: Omanyte
Ewolucja: Na 40 levelu w Omastar
Moc: Dodatkowy pancerz *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Wodny

Nazwa: Omastar
Ewolucja: Brak
Moc: Dodatkowe obrażenia osadzone na waszym zdrowiu *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Wodny

Nazwa: Kabuto
Ewolucja: Na 40 levelu w Kabutops
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Wodny

Nazwa: Kabutobs
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia pobliskiemu nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Wodny


Nazwa: Aerodactyl
Ewolucja: Brak
Moc: szybkie buty po zmianie broni *automatycznie*
Typ: Kamienny, Latajšcy

Nazwa: Snorlax
Ewolucja: Brak
Moc: Zapada w sen i odzyskuje zdrowie *przy uszyciu skilla*
Typ: Normalny

Nazwa: Articuno
Ewolucja: Brak
Moc: Wypuszcza opar, który leczy *przy użyciu skilla*
Typ: Lodowy, Latajšcy

Nazwa: Dratini
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Smok


Nazwa: Dragonair
Ewolucja: Brak
Moc: zadaje +/- 40 obrażeń przy uderzeniu *przy uderzeniu*
Typ: Smok

Nazwa: Dragonite
Ewolucja: Brak
Moc: Strzał potężnym promieniem i paraliżuje go *przy użyciu skilla*
Typ: Smok, Latający

W kazdym pokemonie nie licza sie w ewolucji np 26lvl do ewolucji bo tu niema leveli.


Imię: Kacperon5
ranga: Admin
LvL:100
Xp:200000
Zł:1000000

  Pokemony
Nazwa: Kabutobs
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia pobliskiemu nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*  150obr+Ewo x2=300obr
Hp:250+Ewo x2=500hp
Typ: Kamienny, Wodny


Nazwa: Aerodactyl
Ewolucja: Brak
Moc: szybkie buty po zmianie broni *automatycznie*   120obr+Ewo x2=240obr
Hp:250hp+Ewo x2=500hp
Typ: Kamienny, Latajšcy

Nazwa: Dragonair
Ewolucja: Brak
Moc: zadaje +/- 40 obrażeń przy uderzeniu *przy uderzeniu* 40+100obr =140obr +ewo x2= 280obr
Hp:200 +Ewo x2 =400hp
Typ: Smok


Nazwa: Dragonite
Ewolucja: Brak
Moc: Strzał potężnym promieniem i paraliżuje go *przy użyciu skilla* 100obr + Ewo x2 =200obr 
Hp: 200hp +Ewo x2 =400hp
Typ: Smok, Latający

Przedmioty:
Ksiegi: 50x ksiega tchurza
Zwoje  20x Zwój hp 50

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.xwf.pun.pl www.polski-rp.pun.pl www.forumliterackie.pun.pl www.biotechnologia-kul.pun.pl www.karczmaankhmorpork.pun.pl