Nazwa: Bulbasaur
Ewolucja: Na 16 levelu w Ivysaur
Moc: Sadzi ziarno, które kradnie zdrowie *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Ivysaur
Ewolucja: Na 32 levelu w Venusaur
Moc: Zmniejsza czas ładowania skilla *automatycznie*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Venusaur
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela słonecznym promieniem *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Charmander
Ewolucja: Na 16 levelu w Charmeleon
Moc: Dodatkowe obrażenia *przy uderzeniu*
Typ: Ognisty
Nazwa: Charmeleon
Ewolucja: Na 36 levelu w Charizard
Moc: Zadaje obrażenia przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Ognisty
Nazwa: Charizard
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela kamieniem w ogniu *za pomocą skilla*
Typ: Ognisty, Smok
Nazwa: Squirtle
Ewolucja: Na 16 levelu w Wartortle
Moc: Strzela bąbelkami *za pomocą skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Wartortle
Ewolucja: Na 36 levelu w Blastoise
Moc: Strzela z wodnej broni *za pomocą skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Blastoise
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela z hydro pompy *za pomocą skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Caterpie
Ewolucja: Na 7 levelu w Metapod
Moc: Zwalnia przeciwnika *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Matepod
Ewolucja: na 10 levelu w Butterfree
Moc: Wymienia zdrowie na pancerz *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Butterfree
Ewolucja: Brak
Moc: Teleportuje na swój respawn *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty, Latający
Nazwa: Weedle
Ewolucja: Na 7 levelu w Kakuna
Moc: Zatruwa nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Kukana
Ewolucja: Na 10 levelu w Beedrill
Moc: Wymienia zdrowie na pancerz *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Beedrill
Ewolucja: Brak
Moc: Po uderzeniu wroga odpycha go *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty, Latający
Nazwa: Pidgey
Ewolucja: Na 18 levelu w Pideotto
Moc: Zadaje obrażenia i rzuca nieprzyjacielem *za pomocą skilla*
Typ: Latający
Nazwa: Pideotto
Ewolucja: Na 36 levelu w Pidgeot
Moc: Zadaje obrażenia i wyrzuca nieprzyjaciela w górę *za pomocą skilla*
Typ: Latający
Nazwa: Pidgeot
Ewolucja: Brak
Moc: Latanie *za pomocą skilla*
Typ: Latający
Nazwa: Rattata
Ewolucja: Na 20 levelu w Raticate
Moc: Extra obrażenia od noża *przy uderzeniu*
Typ: Normalny
Nazwa: Raticate
Ewolucja: Brak
Moc: Extra obrażenia od noża *przy uderzeniu*
Typ: Normalny
Nazwa: Spearow
Ewolucja: Na 20 levelu w Fearow
Moc: Dodatkowe obrażenia *przy uderzeniu*
Typ: Latający
Nazwa: Fearow
Ewolucja: Brak
Moc: Dodatkowe obrażenia *przy uderzeniu*
Typ: Latający
Nazwa: Ekans
Ewolucja: Na 22 levelu w Arbok
Moc: Paraliżuje przeciwnika *przy uderzeniu*
Typ: Trujący
Nazwa: Arbok
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje przeciwnika *za pomocą skilla*
Typ: Trujący
Nazwa: Pikachu
Ewolucja: Za pomocą kamienia elektrycznego w Raichu
Moc: Szybkie przemieszczanie się *za pomocą skilla*
Typ: Elektryczny
Nazwa: Raichu
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela piorunem *za pomocą skilla*
Typ: Elektryczny
Nazwa: Sandshrew
Ewolucja: Na 22 levelu w Sandslash
Moc: Strzela oślepiającym piaskiem *za pomocą skilla*
Typ: Ziemny
Nazwa: Sandslash
Ewolucja: Brak
Moc: Teleportuje do przeciwnika *za pomocą skilla*
Typ: Ziemny
Nazwa: Nidoran ? Female
Ewolucja: Na 16 levelu w Nidorina
Moc: Zwiększony skok *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Nidorina
Ewolucja: Za pomocą kamienia księżycowego w Nidoqueen
Moc: Nadzwyczajny wysoki skok *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Nidoqueen
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia i rzuca nieprzyjacielem *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Nidoran - Male
Ewolucja: Na 16 levelu w Nidorino
Moc: Strzela rogiem *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Nidorino
Ewolucja: Za pomocš kamienia księżycowego w Nidoking
Moc: Strzela potężnym rogiem *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Nidoking
Ewolucja: Brak
Moc: Możliwość przesuwania rzeczy *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Clefairy
Ewolucja: Za pomocą kamienia księżycowego w Clefable
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Normalny
Nazwa: Clefable
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Normalny
Nazwa: Vulpix
Ewolucja: Za pomocą kamienia ognistego w Ninetales
Moc: Pcha nieprzyjaciół *za pomocą skilla*
Typ: Ognisty
Nazwa: Ninetales
Ewolucja: Brak
Moc: Umieszcza spore, która podpala wrogów *za pomocą skilla*
Typ: Ognisty
Nazwa: Jigglypuff
Ewolucja: Za pomocą kamienia księżycowego w Wigglypuff
Moc: Usypia nieprzyjaciela *za pomocą skilla*
Typ: Normalny
Nazwa: Wigglypuff
Ewolucja: Brak
Moc: Usypia nieprzyjaciela *za pomocą skilla*
Typ: Normalny
Nazwa: Zubat
Ewolucja: Na 22 levelu w Golbat
Moc: Kradnie życie przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Trujacy, Latajacy
Nazwa: Golbat
Ewolucja: Brak
Moc: Kradnie życie przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Trujacy, Latajacy
Nazwa: Oddish
Ewolucja: Na 21 levelu w Gloom
Moc: Kradnie pancerz przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Gloom
Ewolucja: Za pomocą kamienia roślinnego w Vileplume
Moc: Umieszcza spore, która oszołamia *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty, Trujący
Nazwa: Vileplume
Ewolucja: Brak
Moc: Dodaje Ammo *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty, Trujący
Nazwa: Paras
Ewolucja: Na 24 levelu w Parasect
Moc: Umieszcza spore która truje *za pomocą skilla*
Typ: Trujący
Nazwa: Parasect
Ewolucja: Brak
Moc: Zmniejsza czas ładownia skilla *automatycznie*
Typ: Trujący
Nazwa: Venonat
Ewolucja: Na 30 levelu w Venomoth
Moc: Rozpowszechnia proszek, który truje *za pomocą skilla*
Typ: Trujący
Nazwa: Venomoth
Ewolucja: Brak
Moc: Rozpowszechnia proszek, który usypia *za pomocą skilla*
Typ: Trujący
Nazwa: Diglett
Ewolucja: Na 28 levelu w Dugtrio
Moc: Przechodzenie przez ściany *za pomocą skilla*
Typ: Ziemny
Nazwa: Dugtrio
Ewolucja: Brak
Moc: Trzęsienie ziemi *za pomocą skilla*
Typ: Ziemny
Nazwa: Meowth
Ewolucja: Na 28 levelu w Persian
Moc: Dodatkowe pieniądze *po zabiciu itd.*
Typ: Normalny
Nazwa: Persian
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Normalny
Nazwa: Psyduck
Ewolucja: Na 33 levelu w Golduck
Moc: Dezorientuje pobliskich nieprzyjaciół *za pomocą skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Golduck
Ewolucja: Brak
Moc: Extra obrażenia nożem *przy uderzeniu*
Typ: Wodny
Nazwa: Mankey
Ewolucja: Na 26 levelu w Primeape
Moc: Zadaje obrażenia nieprzyjacielowi i odsuwa go *przy uderzeniu*
Typ: Walka
Nazwa: Primeape
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia i trzesie nieprzyjacielem *przy uderzeniu*
Typ: Walka
Nazwa: Growlithe
Ewolucja: Za pomocš kamienia ognistego w Arcanine
Moc: Wyczerpuje magazynek nieprzyjacielowi *za pomocą skilla*
Typ: Ognisty
Nazwa: Arcanine
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela ogniem *za pomocš skilla*
Typ: Ognisty
Nazwa: Poliwag
Ewolucja: Na 25 levelu w Poliwhirl
Moc: Zadaje obrażenia nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Wodny
Nazwa: Poliwhirl
Ewolucja: Za pomocą kamienia wodnego w Poliwrath
Moc: Zadaje obrażenia przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Walka, Wodny
Nazwa: Poliwrath
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia przeciwnikowi *przy uderzeniu*
Typ: Walka, Wodny
Nazwa: Abra
Ewolucja: Na 16 levelu w Kadabra
Moc: Teleportacja *za pomocą skilla*
Typ: Psychiczny
Nazwa: Kadabra
Ewolucja: Przez wymianę z innym graczem w Alakazam
Moc: Strzela psybeam, którym możemy kierować *za pomocą skilla*
Typ: Psychiczny
Nazwa: Alakazam
Ewolucja: Brak
Moc: Szansa uniknięcia granatu *automatycznie*
Typ: Psychiczny
Nazwa: Machop
Ewolucja: Na 28 levelu w Machoke
Moc: Zadaje obrażenia i pozbawia przytomności *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Walka
Nazwa: Machoke
Ewolucja: Przez wymianę z innym graczem w Machamp
Moc: Zadanie obrażenia przeciwnikowi i odsuwa go *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Walka
Nazwa: Machamp
Ewolucja: Brak
Moc: Rzuca przeciwnikiem na wielki dystans *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Walka
Nazwa: Bellsprout
Ewolucja: Na 21 levelu w Weepinbell
Moc: Wyrzuca przeciwnika w powietrze *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Weepinbell
Ewolucja: Za pomocą kamienia trawiastego w Victreebel-a
Moc: Truje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Victreebel
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela Czyms! *za pomocą skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Tentacool
Ewolucja: na 30 levelu w Tentacruel
Moc: Truje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Wodny
Nazwa: Tentacruel
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuja nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Wodny
Nazwa: Geodude
Ewolucja: 25 lvl
Moc: Zdobywa pancerz *automatycznie*
Typ: Kamienny, Ziemny
Nazwa: Graveler
Ewolucja: Przez wymiane z innym graczem w Golem
Moc: Zamienia pancerz na zdrowie *przy użyciu skilla"
Typ: Kamienny. Ziemny
Nazwa: Golem
Ewolucja: Brak
Moc: Wyrabia kamien i nim rzuca *przy użyciu skilla*
Typ: Kamienny, Ziemny
Nazwa: Ponyta
Ewolucja: Na 40 levelu
Moc: Paraliżuje pobliskich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Ognisty
Nazwa: Rapidash
Ewolucja: Brak
Moc: szybkie buty po zmianie broni *automatycznie*
Typ: Ognisty
Nazwa: Slowpoke
Ewolucja: Na 37 levelu
Moc: Dezorientuje pobliskich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Slowbro
Ewolucja: Brak
Moc: Dezorientuje pobliskiego nieprzyjaciela *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Magnemite
Ewolucja: Za pomocą kamienia elektrycznego w Magneton
Moc: obrażenia pobliskiemu nieprzyjacielowi *przy użyciu skilla*
Typ: Elektryczny
Nazwa: Magneton
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *automatycznie*
Typ: Elektryczny
Nazwa: Farfetch'd
Ewolucja: Brak
Moc: Usuwają cały pancerz nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Normalny
Nazwa: Doduo
Ewolucja: Na 31 levelu w Dodrio
Moc: Zdobywa dodatkowa amunicje *po zabiciu nieprzyjaciela*
Typ: Normalny
Nazwa: Dodrio
Ewolucja: Brak
Moc: Zdobywa dodatkowa amunicje *przy uderzeniu*
Typ: Normalny
Nazwa: Seel
Ewolucja: Na 37 levelu w Dewgong
Moc: Strzela barwnym promieniem, które zadaje dmg *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Dewgong
Ewolucja: Brak
Moc: Strzal lodowym promieniem który zamraża *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Grimer
Ewolucja: Na 35 levelu w Muk
Moc: Wypuszcza gaz co truje nieprzyjacieli *przy uderzeniu*
Typ: Trujący
Nazwa: Muk
Ewolucja: Brak
Moc: Broni od trucizny *automatycznie*
Typ: Trujący
Nazwa:
Ewolucja: Za pomocą kamienia wodnego w Cloyster
Moc: Dodatkowy pancerz *automatycznie*
Typ: Wodny
Nazwa: Cloyster
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela małą szpica *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Gastly
Ewolucja: Na 25 levelu w Hauntera
Moc: Robi się niewidzialny *automatycznie*
Typ: Duch
Nazwa: Haunter
Ewolucja: Przez wymianę z innym graczem w Gengar
Moc: Usypia nieprzyjaciela *przy użyciu skilla*
Typ: Duch
Nazwa: Gengar
Ewolucja: Brak
Moc: Kradnie zdrowie od śpiących nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Duch
Nazwa: Onix
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela kamieniami *przy użyciu skilla*
Typ: Kamienny, Ziemny
Nazwa: Drowzze
Ewolucja: Na 28 levelu w Hypno
Moc: Wstrzymuje nieprzyjacielowi użycie skilla *przy użyciu skilla*
Typ: Psychiczny
Nazwa: Hypno
Ewolucja: Brak
Moc: Dezorientuje pobliskich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Psychiczny
Nazwa: Krabby
Ewolucja: Na 28 levelu w Kingler
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Wodny
Nazwa: Kingler
Ewolucja: Brak
Moc: Extra obrażenia nożem *przy uderzeniu*
Typ: Wodny
Nazwa: Voltorb
Ewolucja: Na 33 levelu w Electrode
Moc: Powoduje wybuch *przy użyciu skilla*
Typ: Elektryczny
Wszyscy maja po 20obr 100hp
Natomiast pokemony po ewolucji maja 2 razy wiecej.
Rzadkie pokemony
Maja 2 razy wiecej hp i obrazen . po ewolucji 2 razy wiecej hp i brazen
Nazwa: Electrode
Ewolucja: Brak
Moc: Wybuch z wielkimi obrażeniami *przy użyciu skilla*
Typ: Elektryczny
Nazwa: Exeggcute
Ewolucja: Za pomocą kamienia trawiastego w Exeggutor
Moc: Dostajesz dodatkowe granaty *na początku rundy*
Typ: Trawiasty, Psychiczny
Nazwa: Exeggutor
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela słonecznym promieniem *przy użyciu skilla*
Typ: Trawiasty, Psychiczny
Nazwa: Cubone
Ewolucja: Na 28 levelu w Marowak
Moc: Rzuca ko?ćmi *przy użyciu skilla*
Typ: Kamienny
Nazwa: Marowak
Ewolucja: Brak
Moc: Rzuca kośćmi, które wracają *przy użyciu skilla*
Typ: Kamienny
Nazwa: Hitmonlee
Ewolucja: Brak
Moc: Kopie nieprzyjaciela w powietrze *przy uderzeniu*
Typ: Walka
Nazwa: Hitmonchan
Ewolucja: Brak
Moc: Uderza nieprzyjaciela daleko od ciebie *przy uderzeniu*
Typ: Walka
Nazwa: Lickitung
Ewolucja: Brak
Moc: Unieruchamia pobliskiego nieprzyjaciela *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny
Nazwa: Koffing
Ewolucja: Na 35 levelu w Wezzing
Moc: Wypuszcza gaz który zaciemnia nieprzyjacielowi *automatycznie*
Typ: Trujący
Nazwa: Wezzing
Ewolucja: Brak
Moc: Wypuszcza gaz, który truje nieprzyjaciela *automatycznie*
Typ: Trujący
Nazwa: Rhyhorn
Ewolucja: Na 42 levelu w Rhydon
Moc: Extra obrażenia nożem *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Ziemny
Nazwa: Rhydon
Ewolucja: Brak
Moc: Mały wypadek *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Ziemny
Nazwa: Chansey
Ewolucja: Brak
Moc: Dostajesz granata *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny
Nazwa: Tangela
Ewolucja: Brak
Moc: Kradnie pancerz od nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Kangaskhan
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia i trzęsie ekran nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Normalny
Nazwa: Horsea
Ewolucja: Na 30 levelu w Seadra
Moc: Daje ci dodatkowy tlen w wodzie *automatycznie*
Typ: Wodny
Nazwa: Seadra
Ewolucja: Brak
Moc: Usuwa cały pancerz nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Wodny
Nazwa: Goldeen
Ewolucja: Na 33 levelu w Seaking
Moc: Dezorientuje sąsiednich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Seaking
Ewolucja: Brak
Moc: Tworzą wodospad, który leczy *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Staryu
Ewolucja: Za pomocą kamienia wodnego w Starmie
Moc: Odzyskujesz 1/4 zdrowia *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Starmie
Ewolucja: Brak
Moc: Leczy 1/2 obrażeń *przy uzyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Mr mime
Ewolucja: Brak
Moc: Umieszcza barierę która rani *przy użyciu skilla
Typ: Psychiczny
Nazwa: Scyther
Ewolucja: Brak
Moc: Teleport do rannego z druzyny *przy użyciu skilla*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Jynx
Ewolucja: Brak
Moc: Zamraża nieprzyjacieli wokół ciebie *przy użyciu skilla*
Typ: Lodowy, Psychiczny
Nazwa: Electabuzz
Ewolucja: Brak
Moc: Oślepia nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Elektryczny
Nazwa: Magmar
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela dymem, który oślepia nieprzyjaciela *przy użyciu skilla*
Typ: Ognisty
Nazwa: Pinsir
Ewolucja: Brak
Moc: Automatyczne zabijanie z noża *przy uderzeniu*
Typ: Trawiasty
Nazwa: Tauros
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje pobliskich nieprzyjacieli *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny
Nazwa: Magikarp
Ewolucja: Na 20 levelu w Gyarados
Moc: Gra w wodzie *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Gyarados
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela fala wody *przy użyciu skilla*
Typ: Wodny
Nazwa: Lapras
Ewolucja: Brak
Moc: Strzela promieniami światła, które dezorientują *przy użyciu skilla*
Typ: Lodowy
Nazwa: Ditto
Ewolucja: Brak
Moc: Zamienia cię w obiekt na, który spojrzysz *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny
Nazwa: Eevee
Ewolucja: Za pomocą kamienia wodnego, ognistego, elektrycznego
Moc: Zwiększony skok *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny
Nazwa: Vapoeron
Ewolucja: Brak
Moc: Broni w stosunku do stanów *automatycznie*
Typ: Wodny
Nazwa: Jolteon
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje poprzez elektryczność *przy uderzeniu*
Typ: Elektryczny
Nazwa: Flareon
Ewolucja: Brak
Moc: Chwyta pobliskiego nieprzyjaciela w ogień *przy uderzeniu*
Typ: Ognisty
Nazwa: Porygon
Ewolucja: Brak
Moc: Jest niewidoczny *przy użyciu skilla*
Typ: Normalny
Nazwa: Omanyte
Ewolucja: Na 40 levelu w Omastar
Moc: Dodatkowy pancerz *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Wodny
Nazwa: Omastar
Ewolucja: Brak
Moc: Dodatkowe obrażenia osadzone na waszym zdrowiu *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Wodny
Nazwa: Kabuto
Ewolucja: Na 40 levelu w Kabutops
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Wodny
Nazwa: Kabutobs
Ewolucja: Brak
Moc: Zadaje obrażenia pobliskiemu nieprzyjacielowi *przy uderzeniu*
Typ: Kamienny, Wodny
Nazwa: Aerodactyl
Ewolucja: Brak
Moc: szybkie buty po zmianie broni *automatycznie*
Typ: Kamienny, Latajšcy
Nazwa: Snorlax
Ewolucja: Brak
Moc: Zapada w sen i odzyskuje zdrowie *przy uszyciu skilla*
Typ: Normalny
Nazwa: Articuno
Ewolucja: Brak
Moc: Wypuszcza opar, który leczy *przy użyciu skilla*
Typ: Lodowy, Latajšcy
Nazwa: Dratini
Ewolucja: Brak
Moc: Paraliżuje nieprzyjaciela *przy uderzeniu*
Typ: Smok
Nazwa: Dragonair
Ewolucja: Brak
Moc: zadaje +/- 40 obrażeń przy uderzeniu *przy uderzeniu*
Typ: Smok
Nazwa: Dragonite
Ewolucja: Brak
Moc: Strzał potężnym promieniem i paraliżuje go *przy użyciu skilla*
Typ: Smok, Latający
W kazdym pokemonie nie licza sie w ewolucji np 26lvl do ewolucji bo tu niema leveli.
Offline